مشاهده سبد خرید
بستن

بازگشت به فروشگاه

حساب کاربری من

8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان

خانه » 8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان
8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان

فهرست مطلب

ممکن است شما هم متوجه شده باشید که خرید مبلمان منزل چقدر می تواند پر هزینه و البته زمان بر باشد. به همین دلیل است که افزایش طول عمر مبلمان برای دور زدن و رهایی از تعمیرات که هزینه های آن هم سرسام آور است خیلی خیلی مهم است.
ولی متاسفانه بسیاری از مشتریان این نکته مهم را نمی دانند که با مراقبت های مداوم و به کارگیری چند نکته خیلی ساده می توانند در تمیز نگه داشتن و ماندگاری بیشتر مبلمان و نیز کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن تا حد زیادی موفق باشند.
ما در این مطلب برای افزایش طول عمر مبلمان و جلوگیری از تعویص و تعمیر آن 8 ترفند کاربردی را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان

8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان

1- با مبلمان با کیفیت خوب شروع کنید

اولین قدم برای ماندگاری بیشتر مبلمان، خرید مبلمان باکیفیت بالا است. مبلمان خوب و باکیفیت بالا می تواند سال ها دوام داشته باشد. درحالی که مبلمان ارزان قیمت و بی کیفیت به سرعت خراب می شود و ممکن است که مدت زمان زیادی دوام نیاورد. حتی اگر با نهایت دقت از آن نگهداری و مراقبت کنید.

بنابراین اولین ترفند کاربردی برای افزایش طول عمر مبلمان، خرید مبلمان باکیفیت عالی و متریال درجه یک است. به کارگیری این ترفند و راهکار نیز خیلی راحت و ساده است. کافی است که شما یک فروشگاه معتبر مبلمان پیدا کنید و مبلمان منزل تان را از آنجا تهیه کنید.

8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان

اگر برای خرید مبلمان منزل تان به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، همین الآن با مشاوران ما در گالری مبلمان هومن تماس بگیرید.

2- از مبلمان به درستی استفاده کنید

یکی دیگر از اصول اولیه مراقبت از مبلمان، استفاده صحیح و مناسب از آن است. به طور مثال کاناپه برای استراحت و نشیمن طراحی شده، نه به عنوان محلی برای ورزش و بازی کودکان شما.

یا مثلاً بازوی پهن صندلی راحتی جایی برای نشستن و لم دادن نیست. و صندلی ناهارخوری شما نیز قطعاً چهارپایه یا رکاب شما نیست. این این نکات مهم را هم برای افزایش طول عمر مبلمان رعایت کنید.

3- مراقب کوسن های خود باشید

سعی کنید مرتب کوسن های خود را برگردانید، بچرخانید و پف کنید. این کار باعث می شود کوسن ها یکنواخت تر سایش کنند و پف کردگی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند.

4- مراقب آفات باشید

مبلمان و وسایل چوبی مستعد هجوم آفاتی همچون موریانه، ریشمیز و … هستند. برای جلوگیری از آسیب این آفات تمیز کردن مداوم و پیگیری برای از بین بردن آن ها حیاتی است.

5- مراقب حیوانات خانگی باشید

اگر حیوان خانگی دارید، فضای مشخصی را برای آن ها ایجاد کنید. ادرار، شوره، مو و مهم تر از آن چنگال های حیوانات خانگی می تواند در دراز مدت تخت و کاناپه شما را خراب کند.

6- از پاک کننده مناسب مبلمان استفاده کنید

تحت هیچ شرایطی از پاک کننده های همه کاره و قوی برای تمیز کردن مبلمان خود استفاده نکنید. توصیه می کنیم از پاک کننده های مناسب و عاری از ترکیبات شیمیایی استفاده کنید تا پارچه و چوب مبلمان شما آسیب جدی نبینند.

بنابراین زمانی که صحبت از تعمیر و نگهداری مبلمان می شود، بهترین کار این است که از توصیه سازنده مبلمان پیروی کنید.

7- مبلمان را در معرض نور آفتاب قرار ندهید

توصیه می کنیم برای به حداقل رساندن رنگ پریدگی و افزایش طول عمر مبلمان، از قرار دادن قطعات روکش در معرض نور آفتاب خودداری کنید.

8 – مبلمان خود را جاروبرقی بکشید

برای مراقبت از مبلمان و جلوگیری از سریع تر خراب شدن پارچه، هر چند وقت یکبار مبلمان خود را با برس مخصوص جارو بکشید تا خرده ها و زباله ها و گرد و غبار خانگی از بین بروند. این هم نکته پایانی برای افزایش طول عمر مبلمان.

8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان

جمع بندی نهایی

در این مطلب 8 ترفند کاربردی برای برای افزایش طول عمر مبلمان را معرفی کردیم. اما نکته مهم اینجاست که همیشه هم چیزهای براق و جدید خوب و عالی نیستند. این مطلب در مورد مبلمان هم صدق می کند. بنابراین شما با مشاهده ظاهر براق یک مبلمان به راحتی گول ظاهر آن را نخورید.

هیچ چیز مانند کیفیت و اصالت نمی تواند زیبا و ماندگار باشد. پس هنگام خرید مبلمان به دنبال مواد طبیعی مانند چوب، سنگ، پشم و پنبه باشید نه مبلمان براق با مواد مصنوعی و بی کیفیت که در سریع ترین زمان هم از بین می روند.