شرکت راشن فعالیت خود را در زمینه تولید صندلی اداری و مبلمان اداری از سال ۱۳۷۷ آغاز نموده است . این مجموعه در طی این سالها با بهره گیری از فناوری و دانش روز دنیا با استفاده از مهندسین متخصص و نیروی انسانی کارآزموده و با تجربه ، محصولات و خدمات خود را با کیفیتی ممتاز در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.

مبلمان هومن؛ نمایندگی راشن در اصفهان

معرفی شرکت راشن 

استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت ، زیر نظر طراحان و مهندسان حرفه ای با تست های آزمایشگاهی و کنترل های دقیق کمی و کیفی در خط تولید، به تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا انجامیده است .شرکت تولیدی راشن دارنده نشان استاندارد ملی ایران و همچنین عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ملی ایران می باشد. تولیدات راشن در حال حاضر صندلی اداری، مبلمان اداری، میزهای اداری و میز و صندلی های رستورانی می باشد.

طراحان شرکت راشن همیشه تلاش کردند تا با استفاده از بروز ترین متد ها؛ هماهنگ ترین محصولات با استاندارد های ارگونومیک را تولید کنند. طراحی محصولات ارگونومیک امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. آسوده بودن ، عدم ایجاد فشار و قرار گیری بدن در مناسب ترین حالت از المان های طراحی طراحان این مجموعه است. شرکت راشن با تولید و محصولاتی در سطح استاندارد جهانی بهترین انتخاب برای خرید مبلمان خانگی و اداریی است. برای تهیه ی محصولات شرکت راشن می توانید به نمایندگی راشن در اصفهان مراجعه کنید.

هومن؛ نمایندگی راشن در اصفهان

راشن یکی از معدود شرکت هایی است که قطعات مونتاژ خود را تولید می کند. با مهندسی دقیق ساخت قطعات و محصولات می توان به کیفیت محصولات این شرکت پی برد. مدیران این شرکت در تلاش هستند؛ از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید استفاده کنن د. همچنین طراحان شرکت راشن با بهره گیری از متد های بین المللی استاندارد ترین نوع محصولات را طراحی می کنند.

همکارارن ما در مبلمان اداری هومن، در اسرع زمان با شما در ارتباط خواهند گرفت. کافیست با ما تماس بگیرید.

  031-32226902
  031-32200279
03132230701-3

info@hoomanfurniture.com

اصفهان، خیابان فردوسی، جنب دبستان ملک 2