هومن مفتخر به داشتن نمایندگی نظری در اصفهان، یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان در صنعت مبلمان، است. از ایده‌آل‌ها و تلاش‌های راسخ فریدون نظری منش، موسس این گروه، تا به امروز که به یکی از قطب‌های تولید مبلمان خانگی و اداری تبدیل شده است، سیر تحول این گروه صنعتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیدایش گروه صنعتی نظری

در سال 1338، گروه صنعتی نظری با ایده‌آل‌ها و پشتکار فریدون نظری منش تأسیس شد. او به صنعت اعتقاد داشت و آرزوی توسعه آن را داشت. این گروه در ابتدا با محدودیت منابع و فناوری شروع به کار کرد، اما با چشم‌انداز‌های بزرگ و آرمان‌های متعالی خود، راهی بلند را در پیش گرفت.

رشد و تبدیل به قطب تولید مبلمان

گروه صنعتی نظری امروزه پس از بیش از شش دهه فعالیت، به یکی از قطب‌های تولید مبلمان خانگی و اداری و محیط‌های اجتماعی تبدیل شده است. این رشد و تحول به دلیل تمرکز بر نوآوری در محصولات و مسئولیت‌پذیری در ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان بوده است.

کسب جوایز و تقدیرنامه‌ها

گروه صنعتی نظری با تمرکز بر کیفیت محصولات و خدمات، توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند. به طور مکرر این گروه محصولات خود را از سوی سازمان‌های ذیربط تحسین و با جوایز و تقدیرنامه‌های محصول برتر از طرف آن‌ها مواجه گردد. به عنوان نمایندگی نظری در اصفهان می توانیم با اطمینان کیفیت محصولات نظری را تضمین کنیم.