مشاهده سبد خرید
بستن

بازگشت به فروشگاه

حساب کاربری من
فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هومن

مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری

خانه » مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری
مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری

فهرست مطلب

انتخاب مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری از جمله انواع میز و صندلی، انواع پارتیشن ها یک امر مهم و حیاتی است که به دفتر کار شما شکل و ساختار می بخشد.

انتخاب یک ست مبلمان اداری با رنگ بندی جذاب و مناسب می تواند نقش مهمی در پیشرفت، کارایی و حتی سلامت جسمی و روحی کارمندان و سایر افراد مراجعه کننده داشته باشد.

امروزه انتخاب مبلمان و چینش آن به نوعی یک علم و هنر محسوب می شود. اکثر شرکت ها ترجیح می دهند ترکیب رنگ دکوراسیون و مبلمان اداری خود را به افراد متخصص و طراحان خبره بسپارند.

مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری

زیبایی و حس خوب داشتن یکی از اولویت های شرکت های بزرگ می باشد. قطعاً تأثیر رنگ ها از نظر روانشناسی و علمی نیز بر مغز انسان اثبات شده است. در محل کار و شرکت شما نوع کسب و شما، با دیزاین و چیدمان و رنگ بندی آن رابطه مستقیم دارد. در ادامه انواع رنگ های مبلمان اداری برای محیط های مختلف را بررسی می کنیم.

انواع رنگ های مبلمان اداری

  • رنگ های تیره

استفاده از رنگ های تیره برای ست مبلمان اداری به شما قدرت و حس خوبی القا می کند. این دیزاین می تواند شامل مبلمانی متشکل از چوب، شیشه و کروم باشد. فروشگاه آنلاین مبلمان اداری هومن، نمایندگی انحصاری شرکت نیلپر در اصفهان است.

  • رنگ های سفید

انتخاب رنگ سفید برای مبلمان اداری بیشتر مختص سبک مینیمالیست ها است. این رنگ بندی برای فضاهای کوچک امروزی ایده آل است.

  • رنگ های شاد

استفاده از رنگ های شاد در چیدمان مبلمان و دکوراسیون اداری بیشتر برای محیط های پویا و شاد مناسب است. اکثر شرکت های دانش بنیان و نوپا ترجیح می دهند از این ترکیب رنگ بندی برای مبلمان اداری خود استفاده کنند.

مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری

برای انتخاب رنگ مناسب محیط کار خود سه معیار زیر را مد نظر قرار دهید

  1. القای حس خوب و تأثیر پذیری روحیه کارکنان شما از رنگ ها

مهم ترین و اولین نکته این است که کارکنان و مراجعان شما از ترکیب رنگ بندی مبلمان اداری و دکوراسیون دفتر شما حس خوب و عالی داشته باشند. قطعاً رنگ بندی و دیزاین محل کار شما در روحیه کارکنان و مراجعان تأثیر مستقیمی خواهد داشت.

  1. همخوانی دکوراسیون داخلی دفاتر مختلف در یک شرکت

دومین معیار برای انتخاب رنگ مناسب محل کار، همخوانی دکوراسیون داخلی دفاتر مختلف در یک شرکت است. سعی کنید بعد از نوع کاربری مبلمان، حتماً به هم خوانی فضاهای داخلی توجه ویژه داشته باشید.

  1. طراحی استاندارد و استانداردهای طراحی

سومین معیار انتخاب رنگ مبلمان اداری طراحی استاندارد و رعایت اصول و قواعد استانداردهای طراحی است. این امر به کمک یک طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی محقق خواهد شد.

مناسب ترین ترکیب رنگ برای مبلمان اداری

در طراحی استاندارد رنگ و محیط مکمل یکدیگر خواهند بود. شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید، نوع کسب و کار خود، میزان نور و … باید از رنگ بندی هایی استفاده کنید که در عین زیبایی و جذابیت، محیط شما را محدودتر نکند.

به عنوان مثال برای محیط های کوچک به هیچ عنوان از رنگ بندی تیره استفاده نمی کنند. چراکه این نوع رنگ بندی فضای شما را محدودتر می کند.

و یا اینکه برای فضاهایی که نور کم دارند از رنگ بندی روشن تری استفاده می کنند تا بازتاب نور مبلمان استفاده شده محیط را روشن تر نماید.

جمع بندی نهایی

انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان اداری علاوه بر اینکه به نظر و سلیقه شما بستگی دارد، به عوامل دیگری که در مطالب فوق اشاره کردیم نیز وابسته است. قطع یقین سپردن کار به کاردان همیشه نتیجه مطلوب و عالی در پی داشته است.

شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی فروشگاه آنلاین مبلمان اداری هومن می توانید برای انتخاب و چیدمان رنگ مناسب مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی خود روی ما حساب ویژه ای باز کنید.

متخصصین و مشاوران حرفه ای ما به صورت شبانه ورزی در خدمت شما همراهان عزیز هستند. با ما تماس بگیرید.