مشاهده سبد خرید
بستن

بازگشت به فروشگاه

حساب کاربری من
فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هومن

نکات مهم هنگام خرید بهترین صندلی اداری

خانه » نکات مهم هنگام خرید بهترین صندلی اداری
خرید بهترین صندلی اداری

فهرست مطلب

نکات مهم هنگام خرید بهترین صندلی اداری موضوع امروز مقاله ما در گالری مبلمان هومن است. قطعاً انتخاب بهترین صندلی اداری در کنار تضمین سلامتی شما، بهره وری شما را نیز افزایش می دهد. یک صندلی اداری استاندارد و باکیفیت بهترین همراه برای روزها و ساعت های طولانی است. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات کلیدی برای خرید صندلی اداری را با هم کنیم.

شناخت انواع صندلی اداری و تاثیر آن در خرید بهترین صندلی اداری

با توجه به اینکه هر نوع صندلی اداری سبک و عملکرد خاص خود را دارد در ادامه چند نوع صندلی اداری محبوب و پرفروش را به شما معرفی می کنیم:

1- صندلی بانکداری

صندلی اداری مخصوص بانکداری یکی از رایج ترین صندلی های اداری است که باید با دقت زیادی انتخاب شوند. راحتی کارمندان بانک، مشتریان و ارباب رجوع اولویت اول انتخاب صندلی بانکداری است.

خرید بهترین صندلی اداری
2- صندلی مدیریتی

صندلی اداری مدیریتی که به طور سنتی با روکش چرمی پوشانده می شوند نیز نوعی دیگر از صندلی های اداری محسوب می شوند. این نوع صندلی برای دفاتر کار بزرگ و شرکت ها کاربرد دارد.
اگر شما فضای کافی ندارید، به سراغ این مدل صندلی اداری نروید. این مدل صندلی ها دارای جدیدترین فناوری برای راحتی و تسکین نقاط تحت فشار شما هستند.

خرید بهترین صندلی اداری
3- صندلی بازی

یکی دیگر از صندلی های اداری پرفروش، صندلی های بازی و کنسول است. این مدل صندلی ها منحصراً برای گیمرها طراحی می شوند.

 

4- صندلی اداری معمولی برای میز کار

صندلی اداری معمولی برای میز کار، رایج ترین و پرفروش ترین نوع صندلی اداری است که در دفاتر و خانه ها دیده می شود. این مدل صندلی نسبت به مدل های قبلی کمی ارزان قیمت تر است.

خرید بهترین صندلی اداری

نکات مهم هنگام خرید بهترین صندلی اداری

– پشتیبانی کمر

خب نشستن طولانی مدت در طول روز می تواند به کمر و ستون فقرات آسیب جدی وارد کند. صندلی های اداری استاندارد دارای تکیه گاه کمری قابل تنظیم هستند. این نوع صندلی ها به راحتی و با چرخی که زیر آن ها تعبیه شده، جابجا می شوند.

در طراحی برخی از صندلی های اداری جدید تر از کیسه های بادی در قسمت پایینی پشتی صندلی استفاده می کنند.  برخی از صندلی ها نیز یک میل لنگ (در کنار آن) برای تنظیم سطح تکیه گاه تعبیه شده است.
در صندلی های مدرن برای راحتی بیشتر کاربر از پد های گرمایشی و ماساژ قابل تنظیم در ناحیه کمر استفاده شده است.

– اندازه

یک میز و صندلی اداری خوب باید اندازه مناسبی داشته باشد. یک صندلی خیلی کوچک می تواند شبیه به صندلی کودک باشد و شما را با مشکل مواجه کند. یک صندلی خیلی بزرگ نیز ممکن است به راحتی زیر میز شما قرار نگیرد و کار را برای شما سخت کند.

پس هنگام انتخاب میز و صندلی اداری به سایز و اندازه آن دقت کنید. قبل از خرید نهایی میز و صندلی اداری، متراژ فضای مورد استفاده خود را نیز در نظر بگیرید.

– قابلیت تنظیم

یک صندلی اداری قابل تنظیم با پشتیبانی عالی کمر، بهترین انتخاب برای میز کار شما است. در وضعیت نشستن مناسب، پاهای شما باید محکم روی زمین قرار گیرند. زانو ها و آرنج شما نیز در زوایای قائم و مانیتور نیز در فاصله ای استاندارد و مناسب قرار داشته باشند.

ویژگی قابلیت تنظیم بازوها و زاویه پشتی صندلی می تواند راحتی کار شما را دوچندان کند. تنظیم تکیه گاه های کمر، سر و گردن، نقش اساسی در راحتی شما در طول شبانه دارند. بهترین صندلی اداری خانگی باید طوری تنظیم شود که فشار را از روی باسن، پشت و شانه های شما بردارد.

– عملکرد چرخشی

صندلی اداری که آزادانه می چرخد، راحتی را برای یک روز کاری شما به ارمغان می آورد. این قابلیت به شما کمک می کند تا به راحتی از صندلی خارج و داخل شوید و اشیاء اطراف خود را بدون اینکه جابجا شوید با یک چرخش 360 درجه ای در دسترس خود قرار دهید. عملکرد چرخشی صندلی اداری به افزایش کارایی و بهره وری شما کمک می کند.

– کاستورهای غلتکی

اکثر صندلی های اداری دارای چرخ های چرخشی یا همان چرخ هستند. این گزینه را هم در نظر بگیرید که یک صندلی اداری با کاستورهای غلتکی باکیفیت انتخاب کنید. معمولاً حرفه ای ترین تولید کنندگان از فولاد برای تولید کاستور چرخ استفاده می کنند.

– مواد

مواد اولیه در تعیین کیفیت صندلی اداری حرف اول را می زند. ممکن است ظاهر یک صندلی اداری شما را فریب دهد اما قبل از هر چیزی به مواد اولیه آن توجه کنید.
انتخاب یک صندلی اداری باکیفیت تمام آن چیزی است که شما هنگام خرید انواع صندلی اداری، (صندلی اداری بانکداری، مدیریتی، بازی، خانگی و …) باید مد نظر قرار دهید. پس قبل از ظاهر و زیبایی صندلی، کیفیت آن را بررسی کنید.

جمع بندی نهایی

نکات مهم هنگام خرید بهترین صندلی اداری موضوع امروز مقاله ما در گالری مبلمان هومن بود. امیدواریم این مطلب هم مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرد.
برای خرید صندلی اداری، مبلمان اداری و سایر لوازم چوبی درجه یک و باکیفیت می توانید از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

قطعاً انتخاب بهترین صندلی اداری در کنار تضمین سلامتی شما، بهره وری شما را نیز افزایش می دهد. پس انتخاب یک صندلی اداری باکیفیت تمام آن چیزی است که شما هنگام خرید انواع صندلی اداری، (صندلی اداری بانکداری، مدیریتی، بازی، خانگی و …) باید مد نظر قرار دهید.